ابوذر شهیدی مقدم

خاطرات یک دانشجوی علوم تربیتی

ابوذر شهیدی مقدم

خاطرات یک دانشجوی علوم تربیتی

ابوذر شهیدی مقدم

مشترکِ فیدِ وبلاگ بشید و همچنین اکانتِ اینستاگرام منو دنبال کنید

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۱
  • ۰

به نام خدا

حتماً برای همه ی ما پیش اومده که به این موضوع فکر کرده باشیم که آیا واقعاً اون چیزی که از خودمون انتظار داشتیم شدیم؟ تونستیم خواسته هایی که تو دوره ی کودکی و یا حتی نوجوانی از خودمون داشتیم برآورده کنیم؟




حتماً برای همه ی ما پیش اومده که به این موضوع فکر کرده باشیم که آیا واقعاً اون چیزی که از خودمون انتظار داشتیم شدیم؟ تونستیم خواسته هایی که تو دوره ی کودکی و یا حتی نوجوانی از خودمون داشتیم برآورده کنیم؟

وقتی شِش هفت ساله بودم هر کی ازم می پرسید میخوای بزرگ شدی چیکاره بشی خیلی سریع و هول هولکی به این سوالِ مسخره جواب میدادم : میخوام خلبان شم!

هشت سالم شد و با پر کردن اولین دندونِ خرابم خیلی زود خلبان شدن برام تبدیل به یک رویا شد.

الان 12 سال از اون روزای شیرین و غیرقابل بازگشت میگذره و تازه به این نتیجه رسیدم که فقط خلبان شدن نبود که آرزوی من و شاید هر بچه ی دیگه ای بود، بلکه خیلی چیزای دیگه هم بوده که خودمون هیچ تلاشی برای رسیدن بهش نکردیم و حتی خیلی از اونارو به فراموشی سپردیم.

رُک و راست خدمتتون عرض کنم من که از خودم انتظاراتِ خیلی بیشتری داشتم. اما شدیداً به جمله ی « ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س » اعتقاد دارم و بعد از گذشتِ این مدتِ طولانی دارم به دنبالِ آرزوهام میگردم.

  • ۹۳/۰۴/۲۰
  • ابوذر شهیدی مقدم

ماهی

شغل آینده

خلبان

شغل

نوجوان

نظرات (۲)

ان شاءالله که به ارزوت برسی 
پاسخ:
ممنونم سعید جان
امیدوارم همه مون برای رسیدن به خواسته هامون تلاش کنیم و بهش برسیم :)
be baziyash residam ..
be baziyasham na ..
پاسخ:
امیدوارم که هنوز از رسیدن به اون آرزوهایی که حالا به هر دلیلی نشده بهش برسید نا امید نشده باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی